Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2019, 14:04   #19
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lokje64 Bekijk bericht
Ik meng sinds een maand of vier rozemarijn-olie door mijn (vloeibare) minoxidil. Dertig druppels in een flesje minoxidil, dus één druppel per dag in de minox.
Wel goed schudden voordat je het met een pipet opzuigt want olie lost niet op in de vloeistof en drijft bovenop.
Waarom dertig druppels? Geen idee, op gevoel maar wat gedaan.
Heeft het resultaat? Tja, dat is moeilijk te zeggen. Ik heb de laatste maanden voor mijn doen wel relatief weinig haaruitval, er zijn tijden dat ik vele honderden haren per dag verlies, maar de laatste maanden is het misschien honderd haren per dag (wat nog als "normaal" wordt beschouwd). Ik weet natuurlijk niet of het door de rozemarijn-olie komt want haaruitval kan zóveel oorzaken hebben, maar het zou kunnen.
Ik ruik trouwens echt niet een uur in de wind naar rozemarijn-olie hoor! Daar is het veel te weinig voor. Nu ik deze thread weer lees overweeg ik er ook nog dertig druppels pepermunt-olie aan toe te voegen voor een (naar ik hoop) nog beter resultaat. Maar dat het minoxidil kan vervángen, daar geloof ik nog niet in en ik durf ook niet met minox te stoppen. Vorig jaar heb ik geprobeerd van twee naar één dosering per dag te gaan. Na een paar weken nam de haaruitval echter heel erg toe. Toen ik weer terug ging naar twee doseringen werd de haaruitval weer langzaam minder.
Krijg je dan geen ontzettend vette kop met haar?

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren