Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2016, 16:42   #11
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
In mijn berichten lees je alleen een opsomming van twee recente verhalen waarbij het mis is gegaan. Ik begrijp even niet wat kort door de bocht is, maar prima.

Nu zeg ik niet dat er in Nederland of België niks mis kan gaan, maar communicatie lijkt mij wel belangrijk. Ik promoot niks of niemand in mijn verhaal, maar een veelvoud aan top resultaten tov Veldhoven ?!?!
Je geeft aan Veldhoven niet af te willen vallen omdat je ze niet kent, maar refereert wel aan (het aantal) behandelingen.
Het was de enige kliniek die ook kleine behandelingen uitvoert en daar ben ik ze HEEL DANKBAAR voor.
Het lijkt hier wel een straf als een kliniek niet commercieel is en klantbelang boven commercieel belang stelt.

Mijn behandelingen in het verleden hebben mij geleerd dat ze aardig zijn tot aan de behandeling. daarna worden vragen ineens opvallend traag beantwoord of problemen heel snel opzij geschoven.

Wat die veel te dure HT betreft:
Ik heb geen zin om een dag onderweg te zijn naar Turkije met het vliegtuig. Nu is de heenweg nog niet eens het ergste, maar het niet spreken van de taal, de terugweg, etc...ik zie het niet zitten om met een behandeld hoofd in het vliegtuig te zitten, luchthavens, taxi's en noem verder maar op.
Daarnaast de garantievoorwaarden die volgens het turks recht zijn.
Niks voor mij.....dan maar een klein beetje meer betalen (al betwijfel ik of het onderaan de streep ook echt meer is wat je hier betaalt)

maar goed....bovenstaand is mijn PERSOONLIJKE mening.
Al mag je die vaak ook al niet meer hebben hier.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 3 oktober 2016 om 17:08
HairCoach is offline   Met citaat reageren