Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2016, 22:22   #13
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Gaat er hier in NL nooit iets fout?
Wat betreft de communicatie zou daarin per 1 oktober verbetering in zijn. Dan is er permanent Nederlandstalige ondersteuning.
Ik vind je reactie enorm kortzichtig! Alsof duurkoop het beste is!
Toegegeven, dit is wel de typische reactie van iemand die net een keuze heeft gemaakt qua kliniek (lastig zat) en het niet prettig vind dat er wederom negatief gesproken wordt over een land waar nu net die kliniek gevestigd is. Het zal vast wel loslopen daar, maar in principe staat alles nog voor je in de kinderschoenen.

Voor diegene die er wel behandeld zijn, kan ik me heel goed voorstellen als je daadwerkelijk super tevreden bent, dat het irritant kan zijn dat er zo vaak negatief gesproken wordt over Turkije. Maar die moeten zich niet aangesproken voelen.

Tuurlijk gaan hier ook zaken fout maar de afgelopen 10 jaar zijn er al heel wat negatieve verhalen over Turkije de revue gepasseerd. Dat zal HairCoach ook zo ervaren.

Ik heb evenzo geen cijfers of statistieken voorhanden, maar ik moet toch wel flink seniel zijn dat de hoeveelheid bagger (in allerlei vormen) die ik vanuit Turkije heb gelezen ook maar enigzins in de buurt komt van hetgeen wat hier ''fout'' gaat. Dat wil niet per direct zeggen dat je je er niet kan laten behandelen (en dan zou ik idd ook maar voor Esteworld kiezen) maar wees niet verrast dat er misschien wel weer ''iets'' gebeurd. Die risicofactor is daar gewoon groter. Waarom daar zo hardnekkig in blijven ontkennen is mij een raadsel.
NoToBald is offline   Met citaat reageren