Los bericht bekijken
Oud 21 december 2006, 19:35   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Beste AnthonieH.


Deze thread gaat over het feit dat de Haarwebpolitie selectief bezig is.
Als je bijvoorbeeld het woord finasteride in de uitgebreide zoekfunctie invoert, (Advanced Search), en je kiest daar ook nog eens de optie " Search titles only", dan krijg je (op het moment dat ik dit schrijf) 205 onderwerpen over Finasteride. Ik begrijp dat je meerdere threads nodig hebt gezien de grote aantal reacties betreffende Finasteride, maar de meeste threads hebben minder dan 10 reacties en zijn wel heel duidelijk samen te voegen. 205 threads over nagenoeg hetzelfde vind ik zeer onoverzichtelijk!
Dit samenvoegen wordt dan juist niet gedaan, terwijl het onderwerp Finasteride blijkbaar erg gewild is.
Hier is dus duidelijk sprake van een selectief moderator gedrag.
Je zou haast gaan denken dat dit om bepaalde redenen juist zo breed wordt toegestaan, maar die speculatie zal ik verder achterwege houden.
Ik denk dat die hoeveelheid onderwerpen, die je krijgt als je op finasteride zoekt, mede komt doordat finasteride zo populair is.
In elk subforum wordt wel eens het woord finasteride gepost.
Bijvoorbeeld een heel verhaal over haartransplantatie, met daarin een opmerking dat de arts je ook finasteride heeft aangeraden.
Daarbij is de rubriek medicijnen/haargroeimiddelen de zwaarste rubriek op Haarweb om te moderatoren vanwege de vele postings.
Henk is offline   Met citaat reageren