Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2008, 11:11   #75
Lisa34
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2007
Berichten: 129
Hoi Hanna en Josie,

Bedankt voor jullie reacties. Ik slik de pil inmiddels 11 dagen. Ik slik het nu 's-avonds in plaats van 's-ochtends. De misselijkheid en duizeligheid zijn iets minder geworden maar het is er nog wel. Het is me opgevallen dat het iets minder is geworden omdat ik het voor het slapen gaan inneem.

Ik moet sowieso deze week een afspraak bij de huisarts maken voor iets anders, ik zal gelijk daarover informeren of beter nog...ik zal de gynaecoloog bellen die de pil uiteindelijk heeft voorgeschreven.

Ik hoop dat het een normale reactie is van mijn lichaam. Ik slik voor het eerst de pil in mijn leven en ik ben bijna 35. Ik wil natuurlijk niet al die hormonen in mijn lijf hebben maar het is een kwestie van keuzes maken. En af en toe word ik een beetje moe van al die keuzes die ik moet maken (sorry voor het klagen dames).

Misschien moet mijn lichaam aan de pil wennen, ik zal het maar aan de dokter vragen. Wat een gedoe allemaal, hé?

In de bijsluiter stond dat je in het begin aanhoudende hoofdpijn, misselijkheid kan hebben maar dat dit na een aantal strips moet overgaan.

Ik hou het allemaal in de gaten maar het is niet leuk.

Groetjes,

Lisa34
Lisa34 is offline   Met citaat reageren