Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2006, 11:49   #2
jool
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 september 2005
Berichten: 5
Hoi, Ik heb ervaring met het ontharen met lichtpulsen. Ik heb redelijk donkere en erg veel haren op mijn benen en ik dacht dat dit de oplossing zou zijn. Helaas. Na 5 dure en zeker geen pijnloze behandelingen is mijn haargroei wat verminderd maar zeker niet verdwenen. De eerste keer werden mijn benen voor de behandeling koud gemaakt zodat ik de warmte van de flitsen niet zo erg zou voelen. Het scheelde wel maar ik vond het nog steeds een pijnlijke aangelegenheid, zeker in de bikinizone en op de schenen. De keren daarna werden mijn benen niet meer gekoeld omdat het zonder koelen beter zou werken. Nou, het heeft niet echt beter gewerkt maar deed wel meer pijn. Ik weet dat de verhalen geweldig zijn maar ik vond het te duur om door te gaan (ik heb 450 euro per behandeling betaald) en heb het na 5 behandelingen voor gezien gehouden. Misschien had ik langer door moeten gaan, ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat na deze 5 behandelingen ik toch weer flinke haargroei heb. Het is wel wat verminderd maar echt niet helemaal weg en ik scheer mijn benen nog elke week om er een beetje kaal uit te zien. Ik ben benieuwd naar jou ervaringen, als je het tenminste laat doen. Veel succes ermee

Groetjes van Jool
jool is offline   Met citaat reageren