Los bericht bekijken
Oud 28 december 2018, 14:22   #8
Molrat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Even een update. Inmiddels de eerste week achter de rug. Donorgebied ziet er rustig uit en implantatiegebied ook trouwens. Heb wel af en toe pijn in mijn donorgebied. Zelfs meer dan de eerste twee dagen. Het is geen verschrikkelijk pijn ofzo, maar wel irritant. Het komt met vlagen, soms een uurtje of wat geen last en dan weer een tijdje een zeurende pijn. Ook regelmatig jeuk vooral ook in het donorgebied. Natuurlijk ook irritant. Maar als het goed is hoort het er allemaal bij...

Moet wel glimlachen om veel andere posts die ik lees waarin mensen het doen lijken alsof het geen centje pijn doet en men zelfs direct na de behandeling er nog een leuke vakantie of stedentrip aan vast plakt. Misschien ben ik een bijzonder geval met een lage tolerantie, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat sommige het wat rooskleuriger doen voorkomen dan het is of snel vergeten zijn hoe het echt was. Ik zou in ieder geval liever op een ander moment op vakantie gaan. :-) Ik zit daarom vooral lekker rustig thuis en af en toe naar buiten als het kan.

Slapen gaat redelijk. Ik heb de eerste 7/8 nachten op mijn rug geslapen met een airpillow. Vannacht voor het eerst ook den stukje gewoon op mijn zij gelegen. Ik probeer heel erg voorzichtig te doen. Je bent toch bang iets te beschadigen.
Molrat is offline   Met citaat reageren