Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2019, 17:04   #75
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Bij een FUE kun je aan de buiten kant van het donorgebied ook niet zien of iemand wel of niet behandeld is. En dat is bij HASCI ook zo, mensen zien dat het lichter is geworden maar juridisch gezien moet je kunnen aanwijzen dat op elke kale plekje daar een haar was en dat deze haar niet is teruggeroeid. Plus als je een vervolg behandeling wilt doen bij een andere kliniek dan zien zij gewoon dat het donorgebied niet meer voldoende grafts heeft en wordt je afgewezen. En of je het kunt zien of niet, het gaat erom dat wat zij zeggen niet klopt en jij als klant zijnde daar duizenden euro's extra voor betaald terwijl je daar niets voor terugkrijgt.
En als je als leek zijnde iets met het blote oog niet kunt zien wil dat nog niet zeggen dat het er niet is natuurlijk.
Ik heb ook mensen gezien die 4 of 5 HASCI behandelingen gehad hebben en deze hebben noodgedwongen MHP moeten doen om de schade op het donorgebied te bedekken en zijn echt verminkt gewoon terwijl zij dachten dat alles terug zou groeien wat nooit is gebeurt gewoon!!
En mensen klagen niet alleen over het donorgebied waar niets teruggroeid, maar klagen vooral over het resultaat op het ontvangstgebied want daar groeit alleen maar dun zwak haar of gewoon donshaar zonder dichtheid en heel veel grafts mislukken en groeien niet eens, omdat ze maar de helft van de graft transplanteren en de rest laten ze achter!
Snap jou frustratie, maar je spreekt jezelf in verschillendd berichten een beetje tegen. Eerst antwoord jij op mijn vraag dat het moeilijk te zien is en daarom moeilijk te bewijzen. Volgende bericht vertel je over 4/5 mensen met MHP en verwoestte donorgebieden en geen haargroei. Lijkt mij bewijs zat.

Het blijft voor mij dus de vraag waarom ze dit al 25 jaar kunnen doen als het echt oplichting is
michael1606 is offline   Met citaat reageren