Discussie: Eerlijke haarlijn
Los bericht bekijken
Oud 3 september 2016, 10:36   #50
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Salvamia, ik zie echt geweldige foto´s voorbij komen. Je ziet op de foto´s helemaal niet dat er een haarwerk gedragen wordt.
Ik zie regelmatig bekende personen voorbij komen waarbij je duidelijk kunt zien dat ze een haarwerk dragen, zoals Beyonce (maar die zal het over haar eigen haar dragen). Dan denk ik, die besteden er zoveel geld aan, als het bij hun al te zien is, is het dan altijd te zien. Nou ja, gezien de foto´s in dit topic dus blijkbaar niet. Ik vroeg me daarom af of dit enkel mogelijk is bij haarwerken die je om de zoveel weken moet verwisselen, en die in de draagperiode ´vast´ op het hoofd zitten. Of kan het ook zo onzichtbaar zijn als je een volledig haarwerk draagt waarvan het de bedoeling is dat het minimaal een jaar mee gaat, en je deze gedurende de dag op en af kan zetten, dus geen vaste bevestiging?

En mag ik vragen wat jouw ervaring is Salvamia met siliconen caps? Blijven deze met weer en wind zitten zonder gebruik te hoeven maken van lijm of plakkertjes? Ik begrijp dat je hiervoor je hoofd geheel kaal moet scheren, zitten er nog andere nadelen aan?
Effie is offline   Met citaat reageren