Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2009, 13:49   #5
Joycie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2009
Berichten: 4
Dank je voor jullie snelle reacties en medeleven.
De dermatoloog waar ik woensdag was had een vermoeden van AGa uitgesproken, hij wil eerst het bloedonderzoek ivm ferritine en ijzer afwachten en de schilfers aanpakken voor we verder kunnen. 11 november is mijn vervolg afspraak. Mijn ferritine gehalte is 62.

Mijn collega heeft sinds kort AGA en op haar advies ga ik naar dr Boersma. Ik lees er positief en negatieve verhalen over op internet.
Ik kan er woensdag al terecht, en voor mijn gevoel wil ik alles aanpakken. Zeker omdat het extreem snel gaat met mn haarverlies.
Het gaat zo snel met mn haar dat als het in dit tempo doorgaat ik over 1 maand nog maar een kwart van mijn haar heb.
Ik ben er zo erg van slag van, huil al dagen van de emoties die er bij komne kijken.
Moet er niet aan denken dat mensen kale plekken gaan zien, en mn hoofdhuid nog erger zichtbaar word.

Ik wil me deze weken gaan verdiepen in een haarstuk / pruik. Ben nog een leek op dit gebied, maar heb al het een en ander gelezen op dit forum.
Kaalheid is verschrikkelijk, het doet pijn je voel je onzeker,ik heb al dagen huilbuien.
Maar toch laat ik me niet uit het veld slaan hierdoor. Het is zeker niet het einde van de wereld!
Met een haarstuk kun je hoe erg het ook is toch een hele mooie coupe krijgen, of zie ik het nou te optimistisch in? Dan hoor ik het ook graag.
Je kunt er toch heel mooi uitzien met een haarstuk.
Dat het voor de omgeving niet direct te zien is? En ja je ondervind er hinder van en het zal nooit je echte haar zijn, en je hebt er veel werk mee. Maar dat is het mij zeker waard. Mochten jullie nog tips hebben over haarwerken of ander dingen dan hoor ik het heel graag.
Hoelang levertijd zit er ongeveer op haarwerken?

Veel liefs
Joycie is offline   Met citaat reageren