Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2019, 20:03   #105
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Wat ervoer je precies toen je ermee begon?


Na 1 week kreeg ik een enorme boost in libido wat van de een op de andere dag veranderde in een compleet verlies van libido of vermogen om een erectie te krijgen. Wanneer ik met pijn en moeite een orgasme kan krijgen kwam er vervolgens nauwelijks meer sperma uit. Ik heb ook in de tweede week compleet uit het niets een paniekaanval gekregen terwijl ik aan het werk was en toen ben ik naar de eerste hulp gelopen in een verwarde staat. Heel bizar. Ik heb toen mijn dosis verlaagd en de mentale bijwerken leken te normaliseren. Ik ben na 8 maanden volledig gestopt maar het duurde nog vrij lang voordat ik mijn seksuele vermogen weer enigszins terug had.


Waar het door kwam? Geen idee. Ik leefde niet heel gezond in die tijd. Weinig slaap, heel veel zuivel en redelijk wat alcohol. Allemaal dingen die niet goed zijn voor je testosteron en algemene gezondheid. Misschien was dit in combinatie met finasteride een gevaarlijke cocktail voor mijn hormoonbalans. Ik zweerde destijds finasteride nooit meer aan te raken maar ben nu toch wel erg nieuwsgierig of mijn lichaam er nu in mijn huidige omstandigheden nog steeds zo op zou reageren.

Laatst gewijzigd door INT; 25 oktober 2019 om 20:06
INT is offline   Met citaat reageren