Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2005, 08:53   #2
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Swickie
bedankt voor de opbeurende woorden. Veel van ons weten het ook wel hoor en wat je hier leest is natuurlijk de momenten dat we er helemaal doorheen zitten. Het probleem ligt alleen ook niet zozeer bij ons als wel in de maatschappij, jij denkt wel aan innerlijk en dat haar ook niet alles is en dat is ook zo alleen vergeten heel veel mensen buiten het wel dat dat is wat telt. De keren dat je wordt nagekeken en veroordeeld zijn er erg veel. Ik heb een aantal keren te horen gekregen (niet rechtstreeks maar wel zo hard dat ik hel wel moest horen) kijk die heeft kanker of AIDS. Of dat men aan een vriendin gaat vragen: het is waar he, ze leidt aan een ongeneeslijke ziekte en gaat binnenkort dood... Niemand die de moeite neemt om te vragen wat er nu echt is want er is gewoon niet zoveel bekend over TTM. Ik neem aan dat jij daar ook wel eens iet mee te maken hebt gehad, zulke dingen? De meeste van ons zitten in een relatie of hebben een relatie gehad op zijn minst en dan weet je wel dat je geaccepteerd wordt maar zelf ben ik bijvoorbeeld nu vrijgezel en denk soms echt op een slechte dag: wie wil mij nou, met mijn kale kop!?! Terwijl ik zat vrienden heb die me allemaal accepteren!! Nouja, je bedoeld het goed, het waren lieve woorden.
bedankt daarvoor

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren