Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2019, 16:48   #41
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
En ik wil ook nog even reageren op de vraag van deze post.
Ik ben ook naar Turkije geweest voor een HT. Dit puur om de prijs, voor de Nederlandse prijs zou ik het gewoon niet gedaan hebben, vind ik gewoon te duur. Ik vertel niet met wie ik ben geweest, omdat ik nog in overleg ben over de gang van zaken in Turkije en vind het niet netjes een slecht bericht te schrijven zonder een kans te geven om het op te lossen.

Maar in ieder geval mijn ervaring in Turkije was niet zo. De turken in het Aziatische gedeelte van Istanbul spreken nagenoeg geen Engels. Hierdoor ben je zwaar afhankelijk van je hostess en anders zit je maar op je hotelkamer. Ook in het ziekenhuis spreekt bijna niemand engels, communiceren gaat dan ook via de hostess en is gewoon lastig.
Verder vond ik alles heel haastig gaan. Weinig tijd ook om goed te bespreken hoe je het wilt en hoe ze het gaan doen. Nou onder de ingreep kun je al helemaal niet communiceren, ze verstaan je niet.

En wat ik toch ook heel vervelend vond was de terugreis. Bijna iedereen kijkt je toch aan of na, dit moet je wel weten. Ik vind dit best vervelend.

Dus Joppie, als geld geen probleem is en jij het er voor over hebt, zou ik het in Nederland doen.
michael1606 is offline   Met citaat reageren