Los bericht bekijken
Oud 8 september 2007, 00:39   #25
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Smile antwoorden in het rood

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tesq Bekijk bericht
hallo allemaal

Bedankt nog voor alle reacties - ik ben een tijd niet op deze site geweest en ben inmiddels 3 x bij Aquamare in Rotterdam geweest wegens haartjes rond mijn tepels en een paar op mijn onderbuik.. waar ik trouwens geen vergoeding van de verzekering voor krijg? Alleen als je in het gezicht behandeld wordt, krijg je die van Zilveren Kruis.

Meteen een vraag dus aan Lanny: vergoed Ohra ook ontharing van bv de bikinilijn?! Ga ik in januari overstappen

Dat hangt volgens mij af van het pakket wat je hebt.

Nou, een kort verslagje: De 1e 2 behandelingen waren met een laser - de 3e keer dat ik kwam hadden ze (zonder mij vantevoren te waarschuwen - mag dit zomaar?)een nieuw Lichtflitsapparaat aangeschaft - omdat het laserapparaat verouderd was en niet meer zo sterk, volgens de (piepjonge) behandelaarster. Eerlijk gezegd ben ik nog niet enthousiast: ik dacht dat het aantal donkere, stugge haartjes toch al stukken minder zouden moeten zijn - omdat dat toch de ideale haartjes zijn om permanent weg te krijgen, zou je zeggen. Maar nee! Ik begin me zorgen te maken. Bovendien lijkt (?) het of ik steeds meer blonde haartjes op mijn bovenlip en kin begin te krijgen.......

Een behandeling kan extra haargroei veroorzaken doordat er haren die in de slaapfase zitten sneller geactiveerd worden. Dit is niet ongunstig want elk haartje dat groeit is een haar die je kunt behandelen. Maar dat hadden ze bij Aquamare moeten uitleggen......

2e vraag aan Lanny: heb jij blonde haartjes met donkere haarwortels en hoe kan je erachter komen welke kleur je haarwortels zijn? Werkt de behandeliing die jij krijgt/hebt gekregen nog steeds goed voor jou en zou dat u?
Je komt daar achter door een paar haartjes eruit te trekken met een pincet je kunt een vriendin dit laten doen. Dan kun je zelf zien wat voor haarwortel er aanzit. Er bestaan overigens ook zwarte haren met een witte haarwortel.

Ik heb trouwens nooit een gratis proefstukje behandeld gekregen.... had wel fijn geweest: het is nl niet erg goedkoop en ik zal enorm balen als het niet werkt!
Mensen die goed zijn durven een gratis proef wel aan omdat ze weten dat je over het algemeen terug komt.

Ik houd jullie op de hoogte van mn ervaringen
Graag
lanny is offline   Met citaat reageren