Discussie: Silk'n
Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2009, 18:18   #21
me_nathalie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Berichten: 1
Ik heb em ook zopas gekocht in de makro voor 355 inclusief Btw.. gisteren voor de eerste keer uitgetest. Pijn doet het alvast niet, enkel een beetje warm, aangenaam zou ik eerder zeggen..Ik las nu dat het niet permanent is door het lage aantal joules..dat is wel minder goed nieuws..maar zoals iemand al aanhaalde, moesten de haren voor een langere periode uiteindelijk wegblijven,kan ik daar ook mee leven. Ik ben zo iemand met een normale huid en erg donkere zwarte haren,mijn moeder idem. Ik zal jullie ook posten zo snel ik positieve resultaten ervaar..

Tot nu toe kan ik wel zeggen dat het waarschijnlijk wel een investering wordt in cartridges..je krijgt er 2 maar als je een aantal zones min 7 behandelingen wil geven,moet je wel bereid zijn er nog een aantal te kopen. Tot nu toe merk ik ook niks..de haartjes zijn er maar ik heb eens 1 uitgetrokken en ik zag dat de wortel krom hing en wat dood leek..Hopelijk vallen ze erna uit zoals beschreven wordt in de handleiding..

Ik vroeg me wel af.. er staat dat de huid geschoren moet zijn en ook dat de haartjes enkel sterven wanneer ze in de actieve groeifase zijn en niet in de 2 daaropvolgende rustfases.. maar als je je scheert en dan dadelijk behandelt,is dat dan goed? Of kan je beter even wachten..

groetjes
me_nathalie is offline   Met citaat reageren