Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2012, 14:42   #5
Mew
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2012
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whataboutme Bekijk bericht
Heb jij met de Philips Lumea (dus niet Lumea Precision) ook jouw bovenlip geprobeerd? Of bij de wenkbrauwen?
Nee dit is bij mij niet nodig,
maar ik zou het ook zeker afraden. De kans dat je pigment schade krijgt is volgens mij best groot op gevoeligere en dunnere huid. Ook liggen je spieren in je gezicht veel dichter onder de huid dus de kans dat je deze schade doet is er waarschijnlijk ook, een hoop dingen aan de lumea is duidelijk om de verkoop hoog te houden. [dat het niet permanent is en dat hij maar zo weinig flitsen hebt en dat je dan een compleet nieuwe moet kopen]
Maar dat er een speciaal opzet stuk is voor het gezicht is vast niet helemaal zonder reden.

Het is wel een beetje onzin dat er voor het stukje glas met reflectoortje even 100 euro extra word gerekend, maar jammer genoeg zijn er geen regels in Nederland voor een maximale meer waarden op de productie prijs bij verkoop.
Anders zou het echt met 20 euro gedaan zijn.

Daar bij komt ook nog dat je geen van de lumea's op de wenkbrauwen mag gebruiken omdat het te dicht bij je ogen is,
dus om 100 euro meer te betalen om je snor alleen het leven zuur te maken... als je nou ook bakkebaarden, baard en haar op je jukbeenderen hebt snap ik het.
Mew is offline   Met citaat reageren