Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2013, 13:37   #2
Ninouk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 18
Ik heb wel een paar vragen:

1. Kan 't zijn dat sommige haren na een laser of IPL behandeling niet uitvallen, maar in plaats daarvan wit/transparant worden en vrolijk door blijven groeien? Dus dat 't haarzakje niet vernietigd is maar dat alleen 't pigment uit 't haar weg is? Het gaat hier om een twintiger met zwart haar, dus er is geen sprake van een blondine en/of ouderdom.

2. Bestaat er een maximaal aantal IPL behandelingen, waardoor iemand met veel haren en een eventuele hormoonstoornis 100% haarvrij kan worden in een bepaald gebied?
Dus los of 't betaalbaar is voor de gemiddelde persoon, is er een aantal te noemen, bijvoorbeeld 120 behandelingen, met de beste apparatuur, waardoor écht alle haren voor eeuwig uit iemands gezicht vernietigd zijn?
Ik vraag dit omdat mensen soms stoppen bijv. na 13 behandelingen, en concluderen dat 't weggegooid geld is, terwijl er bijv mss na 40 behandelingen écht NOOIT meer een haar groeit in dat gebied, dus dat ze eigenlijk door hadden moeten zetten.

3. Klopt 't dat na een behandeling niet alle haren uitvallen? Ook nog niet na 4 weken? Komt 't omdat er een stukje overgeslagen is, of is dat gewoon een eigenschap van die haren? Hebben ze een hoger aantal joule nodig en/of meerdere flitsen voordat ze beschadigd raken?
Ik schat dat 40% van de haren m'n huid uit zijn, en 60% zit er nu nog steeds, en geeft geen krimp!

Bedankt alvast!
Ninouk is offline   Met citaat reageren