Discussie: Kalo
Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2005, 23:27   #38
Pantau
Yeah whatever
 
Pantau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 116
Hallo

Ik gebruik kalo nu voor de tweede maal op diverse plaatsen. Op mijn borst(ik ben een man) was het na de eerste keer een ramp(ingegroeide haren). Echter bij de tweede keer geen problemen. De haren blijven grotendeels weg en wat er teruggroeit is niet veel soeps meer. Het is zelfs zo dat bij mijn navel, waar ik het spul maar eenkeer gebruikt heb en een beetje spijt van had, de haartjes grotendeels wegblijven .

De rede waarom ik post is dat door deze thread te lezen ik erachter kwam dat ik het spul verkeerd gebruikte. Ik onthaar(epileer) en smeer het daarna in. Daarna smeer ik het een paar uur later nog eens in en weer een paar uur later nog eens(dus drie keer verspeid over de hele dag). Dit herhaal ik de volgende dag.

Maar het helpt dus wel .

Concreet denk ik dat het spul op diverse plekken een ander effect kan hebben(afhankelijk van de beharing). Wat ik ook een beetje vermoed is dat geschoren haar(dus haar dat altijd netjes geschoren is geweest) moeilijker te verwijderen is dan ''onbehandeld'' haar.

Kortom het is de moeite waard maar erg duur. Wacht tot de proefkonijnen hier het langer gebruiken en er meer over kunnen vertellen.
__________________
Bijna alles wat je doet is onbelangrijk, maar het is erg belangrijk dat je het doet.
(Gandhi)

Arsenaal:
minoxidil 5%(Xandrox)
Veganist!(anti oxidant, anti dierenleed )


Cosmetisch:
Couvré, Weleda rozemarijn, Urtekram aloe vera.

Haar toestand
Opvallende verbetering van haar dichtheid.

Laatst gewijzigd door Pantau; 26 juli 2005 om 23:34
Pantau is offline   Met citaat reageren