Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2020, 11:50   #21
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord en ja misschien moet je eens navragen betreffende het aantal grafts.Toen ik in Nov 2017 bij hen op consult ging kreeg ik te horen dat ik 3500 grafts nodig had en na onderzoek van mijn donor zei de persoon die het consult deed ( was geen dokter) dat er 6500 grafts uit te halen waren wat zeker correct is.Mijn haarsituatie van toen was in November 2019 identiek, dus ook kaalheid van de kruin.Wanneer een deskundige mij zegt dat ik 3500 grafts nodig heb veronderstel ik dat dit nodig is voor de volledige kaalheid te dekken.Hierop werd het bedrag vastgelegt ( 7500 euro)en daar ben ik achteraf mee akkoord gegaan ( zij voor minder grafts en 250 euro meer)Indien het nodige ware geweest en indien het kon had ik gerust meer betaald ( per slot van rekening ben ik van Valencia gekomen voor de HT ) en ware ik met 1000 grafts op mijn kruin voor goed gesteld geweest daar waar ik nu nog voor een 2de HT moet gaan .Betreft het huidige resultaat ben ik tevreden ( +/- 7maand) en weet zeker dat dit bij jou ook het geval zal zijn.Succes verder.Oh ja wat die pijnen betreft heb hetzelfde gehad en toen heeft de kliniek het recept doorgegeven aan mijn dokter hier in Valencia dus ben je zeker niet alleen die dergelijke klachten heeft gehad.Succes verder ,ik blij je zeker volgen.

Hoi Inesmoll:

Ik had jouw beloofd om nog even na te vragen of er bij mij daadwerkelijk 3946 grafts zijn geplaatst.

Het antwoord is: JA

Groetjes
Yanara is offline   Met citaat reageren