Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2018, 21:29   #1
Bert1979
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 september 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Angry Haardichtheid minder na HT

Beste,

Heb eind november 2018 een ht laten uitvoeren waarbij 3800 grafts zijn bijgeplaatst in mijn haarlijn en op mijn kruin.
Omdat ik nog redelijk wat haren had, was het de bedoeling om mijn haargrens een beetje omlaag te brengen en het bestaande haar vooral te verdichten.
Zou overal dan een dichtheid van 50 haren/cm2 moeten krijgen.

Maar na 10 maanden moet ik vaststellen dat mijn haar dichtheid minder is dan voor de haartransplantatie.

Ik heb dit ook laten weten aan de kliniek, maar daar heb ik te horen gekregen dat ik mijn 14 maanden moet afwachten en dat het ook het gevolg kan zijn van verder vorderende kaalheid ondanks het feit dat ik reeds 5 jaar finasteride neem.

Door het feit dat ik het gevoel had dat mijn haren echt pas zwaar zijn beginnen uit te dunnen 7 maanden na de ht, ben ik voor de zekerheid ook langs geweest bij de dermatoloog.
Volgens haar kan dit een gevolg zijn van een soort afstoting van het getransplanteerde haar in het ontvangst gebied en zij heeft mij daar nu een lotion voor voorgeschreven.

Heeft nog iemand reeds ervaring met dit soort van haaruitval of heb je er al overgehoord.

Want word er een beetje moedeloos van.
Bert1979 is offline   Met citaat reageren