Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2006, 13:46   #35
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coop
Georgie, heb jij ook hergroei aan de inhammen ? beschrijf jou situatie ff als je wilt
Thanx !
Ik ben een vrouw, dus dat ligt misschien iets anders. Toch had ik een enigszins 'mannelijk' patroon: bescheiden inhammetjes, en ook bovenop dunner. De inhammetjes zijn echt veel dichter begroeid, haren lijken me ook een normale dikte en pigmentatie te hebben (kan ik niet helemaal omschrijven, ik word nl. een beetje grijs). Ze worden niet zo lang als de rest: een centimeter of 5. De rest van mijn haar is 20 cm lang, schat ik. Bovenop is het ook dichter geworden. De dichtheid heeft zich niet helemaal hersteld, maar is wel beduidend beter. Ook is het haar over het hele hoofd veel steviger geworden. Ik moet nog altijd die foto's eens posten.

Overigens had ik bij het laatste onderzoek bij Intermedica (waar ik maar één keer geweest ben, zie verslagen) een haardichtheid van bovenop 160 haren/cm2 en op andere plaatsen 200 haren/cm2. Dat schijnt vrij dicht te zijn, wist ik ook niet, omdat ik altijd al heel fijn haar had is het nooit superdik geweest.

En verder: de inhammetjes geef ik altijd een extra drupje.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren