Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2006, 18:27   #40
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muriel
tja, ik heb niet veel tijd, daarmee dat ik het altijd op mijn handdoekdroge haar doe smorgens. en dan masseer ik het wat in, zodat het er niet uitloopt. maar dan is mijn haar echt wel mat hoor. enfin ja, ik zal het zo blijven doen als het twee uur moet kunnen intrekken. niets aan te doen. ik heb dezelfde minox nu. waarom mag het niet op nat haar? omdat het dan niet helpt of omdat het schadelijk is??

de tijd tussen spiro en minox: omdat ik dacht dat het dan minder zou stinken, maar dat is dus echt niet waar. mag het niet of hoeft het niet, met zoveel tijd tussen?
Op een natte hoofdhuid wordt Minox veel sterker geabsorbeerd, waarbij je meer kans hebt op bijwerkingen (ongewenste haargroei, hoofdpijn, bloeddrukverlaging e.d.). Overigens is het natuurlijk zonde dat je je Minox over het haar verdeelt, waar het helemaal niets doet. Het moet echt op de hoofdhuid.

Waarom dacht je dat het minder zou stinken? Volgens mij staat dat echt helemaal nergens....

Het principe is als volgt:
spiro opbrengen - 10 minuten wachten, het product wordt gedeeltelijk geabsorbeerd
minox opbrengen - wordt geabsorbeerd door de hoofdhuid, en neemt restant spiro mee 'naar binnen'.

Beide producten zijn dan in principe verdwenen, zodat er geen stank kan ontstaan (die ontstaat volgens mij pas na 3-4 uur).

Zo staat het op de site, en ik heb echt nog nooit last gehad van stank.

Breng spiro en minox wel ongeveer op dezelfde plaatsen aan.
Overigens staat er uitgebreide info op de site van Dr. Lee. Gewoon even op de productnaam klikken.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 11 mei 2006 om 18:29
Georgie is offline   Met citaat reageren