Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2010, 13:09   #25
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Even een kleine update. Het is nu ongeveer drie maanden geleden dat ik ben behandeld bij Prohairclinic. Hier en daar zijn zwarte stipjes te zien, maar van waarneembare groei is nog geen sprake. Dat zal de aankomende weken wel gaan gebeuren vermoed ik.

Ik heb mijn haar kort gehouden. Zodra de nieuwe haren vol gaan groeien, laat ik al mijn haren in 1 keer groeien. Bovenop is mijn haar nu drie millimeter, rondom 5 millimeter, en rond het litteken 7 millimeter. De 7 millimeter rond het litteken is zeker te weinig om het litteken te bedekken, maar ik voel mij er goed bij. In die drie maanden ben ik niet 1 keer aangesproken op het litteken. Daarnaast voelt het erg goed om mijn haar bovenop gemillimeterd te hebben. Het scheelt een hoop haarstress en ik voel mij wat betreft mijn haar een stuk zekerder. Wat dat betreft kan ik millimeteren iedereen aanraden. Het duurt een aantal weken voordat je er zelf aan gewend bent, maar ik vind het nu prima staan. Foto's, spiegels en spiegelende ramen zijn ineens geen probleem meer

Een maand geleden ben ik een weekje naar Barcelona geweest. Tijdens de momenten dat de zon het hoogst aan de hemel stond droeg ik een pet. Op andere momenten zorgde ik ervoor dat mijn hoofd goed was ingesmeerd met zonnebrand. Mijn hoofd is niet 1 keer verbrand en het is niet 1 keer gaan jeuken of irriteren.

Momenteel is de huid nog wat rozig, maar ook daar heb ik geen problemen mee.

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van de voortgang!

Groet,
Mailman
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren