Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2020, 16:39   #2
TheBlasphemist
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 7
Geslacht:
Update 1 : 30/06/2020

Vandaag kwam mijn pakketje met RU58841 aan, althans ik hoop dat het het vermeende product is. Ik geef even een korte omschrijving. Foto's in bijlage.

De verpakking is een kartonnen doosje met daarin een krijs zakje van hard plastiek. Eens dat open is vind je een kleiner, transparant zakje met de witte poeder in. Ik woog ze af en kwam op 12 gram uit. Vermoedelijk 10 gram RU en 2 gram voor het zakje. Dit lijkt me te kloppen.

Vervolgens deed ik de warmte test. Ik verwarmde een klein hoopje RU, suiker en bloem naast elkaar op 95 graden, en er gebeurde niets. Vervolgens bij het verhogen van de temperatuur tot 105 graden was de RU onmiddellijk gesmolten, en werd een "Hars-achtige" massa na het terug stollen. Dit wijst op echte RU. Ook heb ik goed geroken aan de poeder en hoewel ik er niets in herken doet het me een beetje denken aan de PVC-fabriek waar ik ooit vakantiejob deed. een beetje chemisch maar zeker geen intense geur.

Ik heb nu 1,5 gram onder 60 ml minoxidil gemengd, wat uitkomt op 50 mg/dag en dit ga ik nu verder testen. Ik vermoed dat ik binnen een maandje terug van me laat horen

Groetjes, B.
30/06/2020
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (20,1 KB, 42x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (21,0 KB, 36x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (23,3 KB, 38x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (86,9 KB, 39x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (93,9 KB, 24x gelezen)
TheBlasphemist is offline   Met citaat reageren