Los bericht bekijken
Oud 2 september 2008, 17:15   #62
Haarbal123
Haarbal123
 
Geregistreerd: 10 juni 2008
Berichten: 10
Ervaringen

Hallo,

Ik wilde even mijn ervaringen delen over laseren. Ik ben begonnen met laseren bij de haaglanden kliniek. Na 7 keer had ik wel wat verschil maar niet ontzettend veel. Zij deden ook steeds meer tijd tussen de behandelingen en toen ik op vakantie wilde stelde zij voor dat ik na een half jaar weer zou terugkomen. De haartjes waren al snel weer in de normale staat. Ik weet niet wat voor laser ze daar gebruikten.

Toen kwam ik bij de DA en die vertelde mij dat er juist niet teveel tijd tussen moet zitten en dat ik dus mijn geld daar verspilt heb. Zij gebruikte de IPL. Daar ben ik toen opnieuw begonnen. Doordat ik wel op vakantie wilde ben ik 1x pas na 12 weken geweest en 2x om de 8 weken door omstandigheden, verder gewoon om de 6 weken. Na 9 keer had ik toch betere resultaten verwacht, maar ik zette door want ik wil er zo graag vanaf. Ze hebben toen de ELOS aangeschaft en daar ben ik nu 2 x mee behandeld, wat natuurlijk veel fijner want het doet bijna geen pijn.

Nu is mijn vraag en vooral aan Hannakr (jij werkt met elos las ik) Komt er een moment dat de haren weg zijn? Ik ben dus nu 11 keer geweest, wel paar keer met verschillende tussenpozes en 2 verschillende lasers, en ik vind het niet erg om bijv nog 4 keer te gaan ofzo als het maar uiteindelijk weg gaat. Anders is het ontzettend zonde van mijn tijd en geld

Ik ben overigens blank, wel van Portugese afkomst en heb dikke zwarte haartjes vooral, die overigens nu wel minder dik zijn.

Ik hoor graag reacties
Haarbal123 is offline   Met citaat reageren