Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2018, 22:17   #18
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Sonja bedankt voor je bemoedigende woorden. Wat fijn dat je haar weer is gaan groeien! Heb je ook een haarwerk/pruik (gehad)? Het lijkt mij vreselijk om mezelf kaal te zien maar die plukken haar verliezen de hele dag is ook zo erg. Ik weet niet wanneer het stopt en ik denk dat het niet gaat stoppen. Ze wilden mij ook dure shampoos, vitaminepillen etc aanbevelen maar ik geloof niet dat dat werkt dus dat heb ik allemaal niet gekocht. Haaruitval komt van binnen uit en niet door parabenen etc die in mijn L'oreal shampoos zitten die ik al 20 jaar gebruik. L'oreal zou zooo slecht zijn, nou waarom heb ik er dan 20 jaar supermooi haar mee gehad?
Dankjewel nogmaals voor je reactie!

Mexican: wat erg dat het haarverlies bij jou nu ook zo hard gaat. Heb je nog gebeld of je eerder naar de dermatoloog kon? Niet dat die onze haaruitval kan stoppen... maar misschien kunnen ze kijken of onze haargroei wel door is gegaan bijv tussen 2 afspraken in. Dan weet je in ieder geval dat je haar nog kan groeien. Ik las dat die vrouw van Will Smith (die ook kaal werd) steroiden injecties krijgt op haar hoofd en dat helpt goed, bij kennis van mijn familie ook.

Ik denk dat we ons gewoon moeten verheugen op de vakantie. Of ons haar nou thuis uitvalt of op vakantie maakt niet uit! Dan naar boven water zwemmen met je haar en een petje op.
Huisarts zei verder weer dat het door stress kwam en dat denk ik ook echt (kan het wel in een pb sturen evt.)Denk dat het bij jou idd getriggerd werd door die ervaring dat je bijna stikte. Ik ben ook een jeer bijna verdronken in zee op vakantie toen ik een jaar of 12 was, werd meegesleurd met de golven onder water en ik was er bijna geweest.

Ben alleen vergeten de verwijsbrief voor mn haarstuk en haarwerk te vragen, die moet ik wel hebben zei de haarwerk winkel anders krijg ik het niet mee ivm de verzekering.

Misschien dat gezond eten helpt zoals je schrijft. Maarja het kan van alles zijn inderdaad...denk dat het nooit kwaad kan om gezond te eten en goed te slapen. En niet teveel op google inderdaad.

Hoe gaat het verder vandaag? Ik heb gewerkt en ben daarna uit eten geweest dus even afleiding. Hoop dat ons haarverlies snel stopt en zo niet en we worden echt kaal, dan hoop ik dat we een mooi haarwerk krijgen, nog veel mooier dan ons eigen haar was pff
Marianne1 is offline   Met citaat reageren