Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2018, 22:03   #22
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
heel herkenbaar die jeuk op je hoofd! Heb ook niet het idee dat het van die ketoconazol shampoo minder wordt, eerst dacht ik van wel. Ik laat die ketoconazol 5 min.intrekken, jij? Heb voor de jeuk ook Dermocapilare van Eucerin gekocht bij de apotheek. Is een soort lotion wat je moet inmasseren tegen jeuk en een droge hoofdhuid, dat helpt een beetje. Ik dacht zelfs nog aan hoofdluis! Aangezien ik 2 kleine kinderen heb haha maar ik check ze elke week en nog nooit wat gevonden. Toen ze mijn hoofdhuid met de microscoop gingen bekijken in de haarwerkzaak heb ik t ook nog gevraagd maar er was echt niks te zien. Aangezien jij ook een kind hebt misschien wel herkenbaar voor jou? Wel raar dat je haar soms snel vet wordt, misschien wordt het nu minder door de shampoo?

Heb jij ook diffuse haar uitval of echt kale plekken zoals alopecia?
Ik hoop voor je dat je genoeg afleiding hebt op vakantie en het ten goede komt van je haar!

Vandaag naar de haarwerkzaak geweest, de egenaar zei dat ik diffuse haaruitval heb en hij zag geen kale plekken zoals bij alopecia maar wel veel uitval all over en veel dunner wordend haar Ze hebben gelijk mn haar geknipt, was wel nodig en heb iets van Mediceuticals voor mn hoofdhuid gehad om de haarfollikels te activeren, moet ik 2x per dag inmasseren maar het tintelt heel erg (staat bij dat dat normaal is).
Woensdag is mijn haarstuk klaar en gaan we kijken of het matcht met mijn eigen haar! Een volledige pruik vonden ze echt nog niet nodig omdat ik nog haar heb. Maar ze hebben de pruik die ik wil als ik kaal word gewoon voor me bewaard mocht het nodig zijn.
Marianne1 is offline   Met citaat reageren