Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2018, 14:22   #26
Sonja37
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2018
Berichten: 11
Geslacht:
Daar sta je inderdaad geen stap verder mee met die huisarts(en) van je. Kan je net zo goed naar de plaatselijke bakker gaan als ik het zo mag uitdrukken?
Ik denk het ook niet dat die vervangende huisarts een diagnose kan of zal stellen maar indien die jeuk zou gereduceerd kunnen worden zou het al heel wat zijn.
En als er echt oprecht naar je geluisterd wordt en er alles aan gedaan wordt om je verder te helpen maakt ook al een wereld van verschil.

Het is voor je psychische gezondheid ook heel erg belangrijk om te weten wat er eigenlijk aan de hand is, ook al kan het misschien niet verholpen worden maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Het maakte mij ook echt verdrietig, paniekerig en soms kwaad toen die zware periode zich aandiende. Ik was dan echt geen aangenaam gezelschap want je bent daar voortdurend mee bezig en alle interesse verdween om leuke dingen te doen. Als je dan al eens naar een feestje gaat of een andere bijeenkomst dan zijn er altijd van die mensen die het nodig vinden om je attent te maken dat je haar echt wel dun wordt. Na verloop van tijd had ik daar zelfs ook geen zin meer in om naar feestjes en zo te gaan, het liefst van al was ik thuis maar ja er moet nog gewerkt worden ook hé.

Ik ga je alleszins volgen hier, alsook Marianne1 want ik weet maar al te best hoe het voelt. Schrijven kan ook helend werken.

Laatst gewijzigd door Sonja37; 3 augustus 2018 om 14:44
Sonja37 is offline   Met citaat reageren