Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2018, 18:32   #11
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik schets even een situatie:
Je wilt nu een HT op je 23e en een kliniek als HWI wilt maar al te graag je geld > win win! Ze roven je donor leeg, zeg 3500 grafts en met resultaat: geweldige haarlijn, top, niks meer aan doen!

5 jaar later begint het haar achter het geplaatste haar uit te dunnen (het haar wat er nog stond) met als resultaat een eilandje getransplanteert haar, dus nog maar een HT doen. Met een beetje geluk heeft je donor nog genoeg dus nog een HT. Dan ben je dus 28 jaar en je donor is al bijna uitgeput.
Die jaren die volgen kan je kruin erbij komen, of andere gebieden en dan is je donor uitgeput, heb je het volledig gebruikt om op dat moment het gebied op te vullen zonder oog op de toekomst.

Tja.. persoonlijk ben ik liever kaal na me 30e dan begin 20e..
ik persoonlijk heb ongeveer 1200 grafts nodig om weer ‘gelukkig’ te zijn en wat er in de toekomst speelt.. tja, hopen dat finasteride haar werkt doet en vooral hopen op de technologie dat beter word in de toekomst.

Ik snap dat jullie toekomst gericht denken maar er zijn mensen die accepteren dat ze ooit kaal zullen worden maar nog niet in die fase zitten om dit te accepteren.
Deman is offline   Met citaat reageren