Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2018, 00:11   #25
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baarbier Bekijk bericht
Dank voor je reactie. Donor gebied hersteld pas na maanden had ik begrepen. Maar na enkele weken, toen was het haar in het donorgebied ook wat langer gegroeid, was er niet echt iets meer te zien, tenzij je er echt op let natuurlijk. Ik had het laatst laten opknippen, en toen zag je wel duidelijker waar de grafts waren weggehaald. De korstvorming in het donorgebied was denk ik binnen 2 weken weg.

Lichte hergroei begon volgens mij na een maand of anderhalf en dat waren niet veel haren. Binnen die maand en nu, zit nu op 2,5 maanden, zijn er niet veel haren bijgekomen. De hergroeide haren zijn wel iets langer geworden. Ik zie dit alleen als ik goed kijk. Een derde zou dit niet zien. Ik kan niet goed beoordelen of deze hergroei volledig bestaat uit getransplanteerde grafts. Het lijken mij ook deels door de shockloss uitgevallen haren die ik al had, maar die zwak waren.

Ik lees dat jij schrijft dat ze bij jou zwakke haren hebben vervangen door nieuwe grafts. Dat hebben ze bij mij niet gedaan. Er is mij aangegeven dat, als ze gaan snijden in het gebied met bestaande haren, je het risico loopt dat die bestaande haren beschadigd en dat die daardoor niet meer zullen groeien. De bestaande haren zouden een boost moeten krijgen door de CT-behandeling.
Bedankt voor je reactie!

Op het intake gesprek werd mij verteld dat ze bij mij de haartjes die zouden uitvallen zullen vervangen (deze haartjes groeide ook niet meer) Als ik de voor en na foto's bekijk hebben ze dit ook gedaan. Ik heb het nagevraagd wat ze van me kruin vonden hierop antwoorden ze als we hier in gaan snijden zal dit meer kwaads dan goed doen.
skullcrack is offline   Met citaat reageren