Discussie: Beste laserapparaat
Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2009, 13:00   #19
groe3845
Waar is mijn haar?
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 57
Unhappy

Sorry hoor, maar ik geloof er allemaal niets van.

Die FDA hebben -geloof me, ik studeer het- verschrikkelijk goede technieken om vast te stellen of een medicijn (in dit geval de Lasercomb van Hairmax) werkt of niet. Lees het boek van Shadish, Cook en Campbell er eens op na "Experimental and Quasi-experimental designs for generalized causal interference" en je snapt dat de onderzoeksmethoden van de FDA zo zijn opgezet dat alle tegenargumenten waarom het niet zou werken (te weinig kracht, etc) misschien wel waar kunnen zijn, maar dat de hairmax lasercomb gewoon werkt en GEEN oplichterij is. Hier zitten een stelletje geleerden op een forum te vertellen dat ze er bij de FDA allemaal naast zitten en dat de "commerciele" lasercomb oplichterij is. Wie denk je dat er uiteindelijk gelijk heeft; een FDA of jullie hier op het forum?

Deze discussies doen zwaar afbreuk aan de hele geloofwaardigheid van het forum.. Voor mij althans.

Ik zet m'n geld wel in op een echte lasercomb in plaats van zelf te gaan pielen met lasertjes, lijm en batterijen. Laat je niet gekmaken; die FDA is altijd nog een stuk geloofwaardiger...
__________________
Intern:
Fina - April '09 (PM Odessa voor supplies)
P-5-P - April '09 (1 pil per 3 dagen)

Extern:
Minox 5% - Januari '08 t/m Oktober '09
Minox 15% - Oktober '08 / heden

Zelfgemaakte lasercomb (8 heads) - Maart '09
Rooscure

Status:
Laatste ultieme poging om het proces te keren. Als dat niet lukt gaat het scheermes erover. Vooral frontaal begint het echt zeer duidelijk te worden: grote inhammen en veel dunner haar en vooral ook mínder. Heb het idee dat het de laatste 6 maanden sneller gegaan is dan ooit tevoren.
groe3845 is offline   Met citaat reageren