Discussie: Beste laserapparaat
Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2009, 17:29   #25
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Thumbs down je wijkt af van je punt...

je zegt : het is beter een fda approved lasertoestel te kopen dan te prutsen met laser diodes...

ik ga ervan uit dat jouw haarsituatie ook niet al te schitterend is ?
waarom zie ik dan nog niet de fda approved hairmax tussen je regime staan ?
aangezien jouw vertrouwen erin zo groot moet zijn dat je dit concept wil blijven verdedigen ? tenzij je natuurlijk voordeel haalt deze te verdedigen ?
of gewoon tijd teveel hebt en denkt : ja ik ga deze mensen ier wat opjutten...

rommelen met laserdiodes... het zijn volledig dezelfde als in de hairmax gewoon veel meer...
en het is gebaseerd op de echte lasertoestellen : klinische lasers...

ik geef geen bal om een organisatie dat ongewone hoge bedragen vraagt voor ze hun fda approval geven.... bij hun draait het enkel om het geld
of ze hadden de saw palmetto ook al degelijk onderzocht voor haarverlies, maar aangezien ze hier geen woekerwinsten op kunnen hebben laten ze dit zo

enja de fda heeft niks te zien met de prijs van een hairmax, maar het zal wel door hun zijn dat de prijs zo hoog is... het kost miljoenen om een fda approval te krijgen...

voorbeeld :
propecia : fda approved, deed bij een klein deel mensen totaal niks uit, ze schakelen over op dutasteride welke niet fda approved is voor haaruitval en deze doet het werk wel goed ?

volgens mij heb je gewoon veel tijd om handen, anders verdedig je hier geen miljoenenorganisatie , juist voor je plezier ?
heb je liever enkel fda approved produkten, dan is dit jouw zaak , maar breek onze mening over die spullen niet af , we weten meestal goed waarover we praten, meestal zelfs uit eigen ervaring....

spreek maar over iets als je er ervaring over hebt of medische studies om je info bij te staan... de meeste lllt studies zijn van
klinische lasers...

ik breek niet alle fda produkten af , gewoon dat de hairmax rommel is... propecia/fina werken wel degelijk heb ik ook al veel succesverhalen over gelezen(met fotos), maar van dat hairmax toestel niet... (ik heb de fotos nog eens gezien op hun site, en bij de voor en na fotos gebruiken ze andere belichting...)
bekijk dit maar eens : http://www.youtube.com/watch?v=JChYcf4Hx58
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 1 februari 2009 om 17:38
wesley1982 is offline   Met citaat reageren