Discussie: Beste laserapparaat
Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2009, 17:48   #26
groe3845
Waar is mijn haar?
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
je zegt : het is beter een fda approved lasertoestel te kopen dan te prutsen met laser diodes...

ik ga ervan uit dat jouw haarsituatie ook niet al te schitterend is ?
waarom zie ik dan nog niet de fda approved hairmax tussen je regime staan ?
aangezien jouw vertrouwen erin zo groot moet zijn dat je dit concept wil blijven verdedigen ? tenzij je natuurlijk voordeel haalt deze te verdedigen ?
of gewoon tijd teveel hebt en denkt : ja ik ga deze mensen ier wat opjutten...

rommelen met laserdiodes, ik zie het kwaad er niet van in ? het zijn volledig dezelfde als in de hairmax gewoon veel meer...
en het is gebaseerd op de echte lasertoestellen : klinische lasers...

ik geef geen bal om een organisatie dat ongewone hoge bedragen vraagt voor ze hun fda approval geven.... bij hun draait het enkel om het geld
of ze hadden de saw palmetto ook al degelijk onderzocht voor haarverlies, maar aangezien ze hier geen woekerwinsten op kunnen hebben laten ze dit zo

enja de fda heeft niks te zien met de prijs van een hairmax, maar het zal wel door hun zijn dat de prijs zo hoog is... het kost miljoenen om een fda approval te krijgen...

voorbeeld :
propecia : fda approved, deed bij een klein deel mensen totaal niks uit, ze schakelen over op dutasteride welke niet fda approved is voor haaruitval en deze doet het werk wel goed ?

volgens mij heb je gewoon veel tijd om handen, anders verdedig je hier geen miljoenenorganisatie , juist voor je plezier ?
heb je liever enkel fda approved produkten, dan is dit jouw zaak , maar breek onze mening over die spullen niet af , we weten meestal goed waarover we praten, meestal zelfs uit eigen ervaring....

spreek maar over iets als je er ervaring over hebt of medische studies om je info bij te staan... de meeste lllt studies zijn van
klinische lasers...

ik breek niet alle fda produkten af , gewoon dat de hairmax rommel is... propecia/fina werken wel degelijk heb ik ook al veel succesverhalen over gelezen(met fotos), maar van dat hairmax toestel niet... (ik heb de fotos nog eens gezien op hun site, en bij de voor en na fotos gebruiken ze andere belichting...)
Slim om me persoonlijk te pakken, maar voor je plezier ga ik daar niet op in; wat doet mijn persoonlijke situatie ertoe in deze discussie? Laten we professioneel blijven en ons niet verlagen tot ee FOK! discussie ofzo..

Ik vind het gewoon erg knap dat jullie de resultaten van, in dit geval een multicenter, gerandomiseerd en placebocontrolled onderzoek uitgevoerd op meerdere plaatsen weten te weerleggen! Een beter onderzoek bestaat er gewoon niet om de werking van een medicijn te bewijzen. Ik wil best ingaan op het waarom niet, maar dan maak ik er eens keer een nieuw draadje voor aan want dat gaat redelijk buiten de scope van deze thread.

Het gaat me niet om een miljoenenorganisatie, of wat dan ook. Damn, wat kortzichtig! Beantwoord de volgende vraag dan even voor me: als ik de FDA niet meer kan vertrouwen, wie dan wel volgens jou?
De FDA heeft via de methode die ik zonet beschreef op de meest betrouwbaar mogelijke manier onderzocht of een behandeling werkt, of niet. Wetenschappelijk, openbaar met uitsluiting van elke 3e variabele blijkt de lasercomb gewoon te werken. Waarom zou ik jou moeten geloven in plaats van dit onderzoek?

Ik zeg, nogmaals, niet dat jullie creatie's niet werken, maar ik vind het behoorlijk stom te stellen dat de lasercomb oplichterij is! Nogmaals; inderdaad kost hij veel geld, maar de werking ervan is door een onafhankelijke organisatie ervan bewezen. Kan je hoog en laag springen; daar is geen speld tussen te krijgen. Hoe goed jullie apparaten dan ook mogen werken, ik ben het pertinent oneens met de stelling dat de hairmax Lasercomb oplichterij is..

En als je wetenschappelijke onderzoeken wilt zien; vraag het onderzoek maar aan bij de FDA!

Update:
Overigens de reden waarom ik er nog geen heb is omdat ik nog hard bezig ben met mijn studie, welke onder andere inhoudt het uitvoeren en beoordelen van zulke onderzoeken (zie ook een van de leerboeken die ik een aantal posts terug heb gegeven, deze legt op een vrij begrijpelijke manier uit waarom dit soort onderzoeken goed zijn en hoe je ze zelf moet opzetten)... Samengevat; geldproblemen zoals elke student weerhielden mij er tot dusver van een lasercomb aan te schaffen. Ik ben ook op zoek naar een goedkope werkzame lasercomb, toen ik hierop stuitte. Vandaar mijn reactie. En dit is ook eigenlijk wel het laatste wat ik erover wil zeggen; als jij/jullie geloven dat de FDA scam is moet je dat doen, maar ik ben erop tegen mensen die nieuw zijn gelijk te vertellen dat het bullshit is het onderzoek van de FDA. Let daarop AUB want nieuwe mensen hebben geen maatstaf om te vergelijken en nemen jullie uitspraken eerder voor "waar" aan dan mensen die zich al meer ingelezen hebben.

Zo is het mooi, goedenavond.
__________________
Intern:
Fina - April '09 (PM Odessa voor supplies)
P-5-P - April '09 (1 pil per 3 dagen)

Extern:
Minox 5% - Januari '08 t/m Oktober '09
Minox 15% - Oktober '08 / heden

Zelfgemaakte lasercomb (8 heads) - Maart '09
Rooscure

Status:
Laatste ultieme poging om het proces te keren. Als dat niet lukt gaat het scheermes erover. Vooral frontaal begint het echt zeer duidelijk te worden: grote inhammen en veel dunner haar en vooral ook mínder. Heb het idee dat het de laatste 6 maanden sneller gegaan is dan ooit tevoren.

Laatst gewijzigd door groe3845; 1 februari 2009 om 18:11
groe3845 is offline   Met citaat reageren