Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2011, 20:28   #37
Pannan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2010
Berichten: 28
Prohair clinic (FUE) vs HSCI

Beste lotgenoten,

Al een tijdje ben ik een stille gebruiker van dit forum. Momenteel ben ik informatie aan het verzamelen om evt. in de nabije toekomst een haartransplantatie te laten uitvoeren. Hiermee wil ik voorlopig nog even wachten, omdat ik nog maar 4 maanden fina gebruik en dit tot nu toe geen stabilisatie heeft opgeleverd, maar goed zoals jullie weten kan dit nog. Maar ook al zou dit niet het geval zijn zou ik nog steeds een FUE willen laten doen, waarschijnlijk bij prohairclinic. Ik heb inmiddels al besloten mede door gebruikers ervaringen hier op het forum dat FUT een hoop nadelen heeft in verhouding tot FUE.

Nu hoor je echter dat alle bekende nederlanders naar HSCI gaan, maar als ik kijk naar de methode die ze hanteren (kaalscheren hoofd, grafts eruit halen en opnieuw plaatsen) dan is dat voor mij exact hetzelfde als bij FUE. En ook als ik naar het resultaat kijk bij HSCI vs FUE bij prohairclinic, moet ik zeggen dat ik nou niet kan zeggen dat hier een duidelijk verschil in is te zien. Dit verschil is zoals jullie weten wel te zien in de prijs.

Mijn vraag is nu of iemand mij concreet kan vertellen wat nu exact het voordeel is wat HSCI heeft in verhouding tot FUE? Dit zodat ik evt. in de toekomst een betere keuze kan maken tussen beide. Hun hebben kennelijk het patent op Haarstamceltransplantatie, maar zo wordt FUE ook vaak beschreven. Zit het verschil dan in een betere haardichtheid bij HSCI? zoals ik al heb verteld kan ik dat nou niet echt zien op de foto's van FUE vs HSCI.

Bij voorbaat dank als iemand mij hier concreet duidelijkheid over kan geven!!

Groeten
Pannan is offline   Met citaat reageren