Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2018, 16:25   #12
Brouwer.1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Thumbs up Behandeld bij Visus Haarkliniek mei 2018

In mei 2018 ben ik behandeld bij Visus Haarkliniek in Rotterdam. Ik heb de reacties gelezen op deze forum en hierbij mijn ervaring.

Ik heb eerder in 2014 mijn ogen laten laseren bij Visus Oogkliniek en kwam de haarkliniek tegen op groupon. Gezien mijn ervaring met de oogkliniek had ik hier direct vertrouwen in en heb ik een behandeling gekocht via groupon.

De voor- en na fotos op de website waren mij ook opgevallen, een pas geopende kliniek en resultaten fotos van patienten die meer dan een jaar geleden zijn behandeld... Ik heb hier om gevraagd en ze vertelden mij dat t ging om voorbeeldfotos. Heb nog een keer gekeken en staat ook vermeld op hun website.

Tijdens de eerste afspraak krijg je een uitgebreid consult met een dermatoloog, inderdaad een arts uit Letland. Ze is erg vriendelijk en vertelde mij dat ze al 6 jaar in Nederland werkt. Ze spreekt gewoon goed Nederlands en legt alles goed uit. Ik was geschikt voor de behandeling en heb vervolgens een afspraak gepland. Wat ik mooi vond is dat er met een simulatieprogramma een goed beeld wordt geschetst van het te verwachten resultaat, op de website van Visus zie ik dat dit een Artas programma is die ook voor andere behandelmethoden wordt gebruikt om het aantal te implanteren grafts te bepalen. Ik heb gekozen (o.a. vanwege t prijsverschil) voor de microfue methode.

de behandeling wordt uitgevoerd door een turks team in samenwerking met de dermatoloog die ik tijdens t consult heb gesproken. Nu bijna 3 maanden na de behandeling ben ik tevreden met hoe t is verlopen. De nieuwe haartjes beginnen al goed te groeien! Zie mijn foto's met t huidige resultaat
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image1.jpg‎ (148,4 KB, 499x gelezen)
Bestandstype: jpg image2.jpg‎ (152,9 KB, 432x gelezen)
Brouwer.1 is offline   Met citaat reageren