Discussie: lipoxome
Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2006, 11:55   #4
agnosta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2006
Berichten: 4
lipoxome

Hallo lotgenoten,
ik ontdekte dit forum zonet.
Ik ben sinds een tijdje bezig met IPL behandelingen. Ik heb er 2 gehad, en begreep daarna dat voor grijze gezichtshaartjes IPL eigenlijk geen behandeling mogelijk was, dus flink balen. Maar... er zou een wondermiddeltje in de handel zijn: Lipoxôme. Dus een paar weken geleden ben ik met Lipoxôme begonnen en smeer dat elke ochtend en avond 8 keer op mijn gezicht. Over een paar dagen heb ik weer een behandeling. Overigens: ik begin nu weer van voren af aan, krijg de eerste 2 vergoed. Maar... ik zie geen enkel verschil in haarkleur van de grijze kinhaartjes. Ze zijn wit en blijven wit, ook bij de wortel.
Dus echt fake??? ik hoop toch van niet. Heb al vier IPL behandelingen vooruit betaald, betaalde € 77,- voor een flesje Lipoxome dat zgn moet verstuiven, maar alleeen maar alle kanten oplekt. Het is na opening ook maar 8 weken houdbaar is. Het heeft een inhoud van 100ml. Dan staat er op de folder dat mensen die 109 ml of meer gebruiken per behandeling een haarreductie tot 95 % á 100% hadden, jaja!.
Dan kun je de hele dag insmeren en per keer moet je dan dus 2 flesjes kopen. Ik geloof er niet zo hard meer in Wie weet hier meer van?
groetjes

Agnosta
agnosta is offline   Met citaat reageren