Discussie: lipoxome
Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2006, 09:44   #7
JohnH
Eigenaar onthaarinstituut
 
Geregistreerd: 19 juli 2002
Locatie: Vrijheidslaan 55, Leiden
Berichten: 43
Beste Agnosta,

Ik ga je opmerkingen even puntsgewijs beantwoorden:
Citaat:
€ 77,50
is inderdaad veel indien het product niet werkt: daar heb je helemaal gelijk in (ter info: bij ons betaal je € 55,- voor een flesje indien je door ons behandelt wordt)
Citaat:
De behandelaarster had nooit van Lipoxome gehoord
: dit geeft dus aan dat er helaas een gebrek aan ervaring is
Citaat:
Ik heb het nog niet over resultaat gehad, dus wel goed lezen
: sorry, die opmerking is voor Papillon bedoeld niet voor jou
Citaat:
Zelfs de haarwortels zijn en blijven wit
: indien je na ± 5 weken Lipoxome te hebben gesprayd/ingewreven een haar compleet met haarzakje uit de haarfollikel hebt getrokken en dit is nog wit dan moet je de conclusie trekken dat het helaas bij jou niet aanslaat. Wij hebben al vele personen behandelt met Lipoxome. Tot op heden is er één persoon waarbij het niet heeft gewerkt. Bij haar zijn wij overgestapt op elektrisch ontharen. De vele andere personen zijn uiterst tevreden.
Citaat:
Zelfs een oma van 65, dat zul je vast niet zo bedoelen
: inderdaad, als jou eerste conclusie is dat dit denigrerend overkomt had ik het misschien anders moeten omschrijven. Echter, als je deze vrouw die ik bedoel zou kennen en zou weten hoe wij hier met cliënten omgaan dan zou je het begrijpen.

Helaas komt in forums vaak het negatieve resultaat ter sprake. Iemand die een goed resultaat heeft reageert helaas niet vaak. Dat is natuurlijk jammer. Er is echter maar één manier om erachter te komen of het voor jou werkt. Dat is het te proberen. En ja, de kans is klein maar niet uit te sluiten dat een bepaalde methode of product bij jou niet aanslaat. Dat zul je dan moeten accepteren. Bespreek dan of een andere methode zoals elektrisch ontharen of harsen een optie is.

Vriendelijke groet,
Ceez
JohnH is offline   Met citaat reageren