Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2002, 16:00   #22
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Hoi Wen,

Zoals ik ook al naar de webmaster heb gemaild: Volgens mij is het onmogelijk om te toetsen of het bericht sluikreclame bevat ja dan nee. Hoe eenvoudig is het niet om je anoniem hier te melden en net te doen alsof je een lotgenoot bent en daar en daar behandeld wordt met goede resultaten? De beste manier om ongemerkt reclame te maken, je mengt je ook nog in wat andere topics en de geloofwaardigheid is compleet. Hetty1 heeft het gewoonweg niet goed/slim aangepakt.

Ik hoop eigenlijk een beetje dat straks (2003 ofzo) met de vernieuwde site klinieken het niet zo nodig meer vinden om undercover op het forum te gaan zitten maar meer gebaat zijn door zich bv in de lijst van klinieken te zetten.

Vast staat dat het heel vervelend is die sluikreclame, maar ik vind het zelf ook heel verhelderend! Je krijgt er juist meer zicht op vind ik.

Het is inderdaad een megaklus om een vergelijkend warenonderzoek in te stellen naar klinieken, daar je rekening moet houden met allerlei factoren zoals, huidtype, mate van overbeharing, soort apparaat. Daarnaast zou je het onderzoek eigenlijk moeten uitsmeren over een paar jaar, en dan het resultaat bij mensen nog eens moeten bekijken. Zoals Ceez al weleens gepost heeft; waar zijn al die mensen met een behandelverleden???????? Wij kennen ze niet en hebben nog nooit wat van ze vernomen. Zelf heb ik dan meteen zo iets van.....oke bewijs geleverd dat het dus echt niet definitief is. Maar goed das persoonlijk he

Om de grote groep lotgenoten te bereiken zouden we eigenlijk toegelaten moeten worden tot klinieken, maar ja dat is natuurlijk not done vanwege privacyaspecten.

Weet je wat we wel kunnen doen; klinieken schrijven als de werkgroep een doorstart heeft gemaakt met bv flyers of andersoortig reclamemateriaal met informatie over het bestaan van een werkgroep hirsutisme. Of ze dat aan hun klanten willen geven. O shit maar daar heb je natuurlijk weer geld voor nodig om dat soort materiaal te maken......kunnen we niet ergens inkomsten vandaan toveren voor de werkgroep...misschien weet Matje dat wel.

Ahhh...de ideeen zijn er weer hoor.............nu de uitvoering nog

Grts, Diana
Diana is offline   Met citaat reageren