Los bericht bekijken
Oud 2 september 2020, 17:41   #99
Crystalclear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 51
Geslacht:
Hey Mjds,

Ik wil even zeggen dat ik je topic op de voet volg en blij ben dat je zo uitgebreid informatie erop zet. Ik loop iets achter op jou (zit nu in de derde week), maar daardoor kan ik goed vergelijken.

Ik wil krijg nu ook echt jeuk in het donorgebied en een paar kleine bultjes, dus ik wil de bepanthen zalf gaan kopen aangezien dat bij jou ook heeft geholpen. Calendulazalf helpt bij mij ook een beetje.

Ik vind het ook erg lastig als het gaat om het knippen van de haren. Mijn zij- en achterkant groeien ontzettend snel en dit wil ik er heel graag afhalen met de tondeuse, omdat het er nu echt als een zwerver uitziet. De kliniek waar ik ben geweest geeft aan dat dit na 4 weken / 1 maand weer kan. Maar ik lees zo ontzettend veel uiteenlopende antwoorden op internet, dat ik twijfel of ik nog even moet wachten. Aan de andere kant denk ik: als ik het nou zelf heel voorzichtig doe, dan kan het toch vast geen kwaad?

Heb ook veel mensen op dit forum gezien die het al eerder dan 4 weken geschoren hebben. Prohairclinic en Veldhoven geven ook allebei aan dat het al na 2 weken weer kan.

Jammer dat de antwoorden zo uiteenlopen. Ik hoor graag of het bij jou is gelukt en na welke week jij het hebt gedaan
Crystalclear is offline   Met citaat reageren