Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2020, 14:32   #9
moksel
HaarWeb lid
 
moksel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 255
Mijn ervaringen met topische finasteride:
Een maand of 3 terug kreeg ik zelf weer flink last van haaruitval terwijl het eerst zo goed leek te gaan. (gaat altijd wat op en neer) Telkens als ik met mn hand door het haar ging sowieso 3 haren mee. Dit keer dacht ik fuck it, ik ga maar weer aan topische finasteride, ik had er nog wat van maar was gestopt vanwege bijwerkingen.



In de eerste maand heb ik onverdund 15% minoxidil met 1mg finasteride 1 maal daags gesmeerd in de avond. 's morgen rogain schuim. Dit hielp enorm, de jeuk stopte binnen 2 dagen, haaruitval ging 2 weken later terug naar een minimum. Nu zitten er af en toe wat haren in m'n borstel. Maar doorgaans 0 haren op m'n hand als ik even m'n hand door m'n haar haal.



Dit hakte er echter wel in qua libido en mentale frisheid. Ik ben nu 1 maand met zeer verdunde finasteride bezig, ik heb nu 3 ml van 1mg/ml in 60ml gedaan. Dat wil zeggen zo'n 0.05 mg per applicatie van 1 ml.



Mijn libido bijwerkingen zijn nu weg, jeuk is na een maand nog steeds weg en mijn haaruitval is nog steeds op een minimaal niveau. Het haar is in de tussentijd ook nog wat dikker geworden.
moksel is offline   Met citaat reageren