Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2020, 22:39   #2
amallah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2017
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amallah Bekijk bericht
Hello!

Ben een man van 24, en had het al even in mijn hoofd. Eind december 2019 afspraak gemaakt en 9 januari zaten we het vliegtuig.

Alles is goed geregeld door HWI, taxi hotel enz.
Bij aankomst eerst naar het ziekenhuis voor een bloedproef. Gelukkig was alles ok en de operatie kon de volgende dag van start gaan.

Geen stress. Bijkomende medicatie genomen van 250 euro. Wat schokjes in het begin maar daarna voel je niets meer. Ze zijn ongeveer 6uur bezig geweest met het totale proces.

Hierbij een reeks foto's van dag 1 tot nu. Weet vooral in het begin dat ik een vrij rode huid had. Altijd vrij gevoelig geweest, zelfs eczeem op het hoofd dus dat was/is mijn enigste zorg. Kan het momenteel wel onder controle houden.

Mijn shampoos zijn de shampoo en conditioner van Regenepure. Af en toe wissel ik eens af met Ducray Kelual DS speciaal voor het tegen te gaan van roos. Mijn 1ste CTS scan heb ik in Februari of maart gehad. Normaal gezien in Juni ga ik mijn 2e doen.

Supplementen die ik neem, in pillenvorm:
Alleszins geen haarsupps van HWI zelf, weet niet of ik er goed aan doe maar denk dat ik genoeg vitamines binnen neem.

- Visolie (xxl nutrition)
- multivitamine (xxl nutrition)
- groene tee extract (pilvorm) (xxl nutrition)
- Vitamine D3 (xxl nutrition
- biotine 5000 2 pilletjes per dag (Regenepure)

Ben er momenteel best tevreden over, haargroei verschilt alleen wat langs 1 kant (dikte). Dit komt omdat langs 1 kant er minder haren zijn uitgevallen in het begin. Andere kant was zo goed als alles weg.

We zijn nu 4 maand en 12 dagen verder. Volgende update komt er bij 6 maanden.

Enjoy
Volgende foto's:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Dag 8.jpg‎ (64,8 KB, 188x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 13.jpg‎ (51,0 KB, 145x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 15.jpg‎ (107,1 KB, 179x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 18.jpg‎ (51,2 KB, 169x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 19.jpg‎ (78,0 KB, 149x gelezen)
amallah is offline   Met citaat reageren