Los bericht bekijken
Oud 24 november 2020, 23:13   #4
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Stuur mij gerust een PM. Zelfde situatie als jij. Neem zelf al een tijdje medicatie (is vrij noodzakelijk op onze leeftijd als je een chirurgische behandeling wil ondergaan en langer van de resultaten wil kunnen genieten).

Als je bereid bent om je haarverlies ook van binnenuit aan te pakken (met bijvoorbeeld een DHT Blokker) dan kan een haartransplantatie een goede manier zijn om de puntjes op de i te zetten. Dit vereist echter wel discipline en het is aan jou om te bepalen of je aan medicatie wil, gezien eventuele (doch kleine) kans op bijwerkingen.
Ik weet niet hoe je huidige haarsituatie is, maar op dit moment moet stabilisatie je eerste doel zijn alvorens je een chirurgische ingreep overweegt. Verder ben ik het niet eens met wat Spinner zegt. HTs zijn tegenwoordig van dermate goede kwaliteit (in West Europa in ieder geval) dat alle punten waar hij het over heeft redelijk ridicuul te noemen zijn. Vooral “stigma”. Je doet het voor jezelf, niet voor andere mensen...
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren