Los bericht bekijken
Oud 25 november 2020, 14:26   #5
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Mijn advies is om geen transplantatie te ondergaan. Ikzelf heb er 1tje gehad 2jaar geleden met een belabberd resultaat. Ik heb uiteindelijk een pigmentatie laten zetten om de littekens en lage dichtheid te camoufleren. Ik scheer mijn haren nu dagelijks mm. Na een mislukte transplantatie alles gewoon afscheren is geen optie. Het donorgebied is bij afscheren steeds goed zichtbaar door de littekens (witte puntjes). Ook de zone waar het haar naar getransplanteerd werd ziet er anders uit. Enige manier om het zo weinig mogelijk te laten opvallen is dan pigmentatie. Er zullen best wel mensen zijn die tevreden zijn van hun transplantatie, maar ik zou het risico niet nemen. Mij heeft de transplantatie voor een hoop miserie gezorgd en een serieuze deuk in mijn zelfvertrouwen. En moest je dan toch voor een transplantatie gaan, kijk dan goed uit welke kliniek je kiest. In België, bv omgeving Brussel, zitten enkel goede artsen. En geloof niet teveel van de positieve verhalen die hier verteld worden over de goedkope klinieken.
Joopie1 is offline   Met citaat reageren