Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2018, 09:11   #66
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Marianne, snap ik, van die shampoo.
Het is wel shampoo wat je drie minuten moet laten intrekken, dus niet meteen uitspoelen.
Hoe verdun jij die spray?

Gestoken? Behoorlijke reactie erop zo te lezen... pijnlijk lijkt mij!
Welke tabletjes heb je? Ik heb genoeg ervaring met allergische reacties (helaas) om te weten dat niet alles helpt...
Tegen de jeuk zou je een lepel warm kunnen maken en met de bolle zijde op de plek van de beet/steek kunnen drukken. Dat helpt echt! Paar keer achter elkaar, paar keer per dag. Uiteraard niet te heet maken de lepel!
Daarnaast veel koelen kan ook verlichten.
Sterkte ermee!

Helmiegirl, eigenlijk is dat wel zo hè? Een buitenstaander is niet bezig met haaruitval of met onze haaruitval. Omdat ik er veel mee bezig ben denk ik dat een ander het direct ziet, maar dat is meestal niet zo.
Wel staat mijn sociale leven wat op een laag pitje en ik plan afspraken zo dat mijn haar nog redelijk zit, op een dag van wassen bijvoorbeeldz

Gisteren gewassen, dan zit het nog redelijk. Vandaag na een nacht slapen is er eigenlijk niks mee te beginnen. En ik durf het niet te kammen, nauwelijks mijn haar te doen... Terwijl ik straks wel echt boodschappen moet doen en naar de stad moet. Daar heb ik dan moeite mee...
mexicang is offline   Met citaat reageren