Los bericht bekijken
Oud 6 september 2016, 11:34   #14
robertw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Berichten: 25
Afgelopen 15 april 2016 ben ik ook richting Istanbul geweest voor het ondergaan van een ACELL + PRP behandeling. Dit op aanraden van Hidde, dit naar aanleiding van mijn haartransplantatie 2 jaar geleden ook bij Esteworld. Ik was niet super tevreden over het resultaat van 2900 grafts (dun, lage dichtheid etc). Hidde gaf aan dat er iets nieuws was bij Esteworld, namelijk de ACELL behandeling en ik zou de perfecte kandidaat zijn gezien mijn dunner wordende haar.

Ik geloof er wel in dat een dergelijke methode voor verdikking (of zelfs extra) haar kan zorgen. Hij gaf aan dat hij deze behandeling zelf ook had ondergaan een half jaar daarvoor en dat zijn hele hoofd weer was volgegroeid, ik was sceptisch maar wilde het wel proberen.

De procedure van opgehaald worden op het vliegveld hoef ik niet meer te benoemen want dat is inderdaad precies zoals de TS het beschrijft. De behandeling zelf duurt ongeveer 20/25 minuten en doet op sommige plaatsen op het hoofd wel een beetje pijn, maar je moet er iets voor over hebben! Na de behandeling kon ik ook meteen weer terug naar het vliegveld.

In de weken daarna begonnen er veel haren uit te vallen en mijn haar is zichtbaar dunner, ik denk dat deze ACELL behandeling ook voor een shedding zorgt (Hidde had dit al aangegeven overigens). Nu 5 maanden later heb ik nog steeds veel last van shedding en iedere keer als ik mijn haar kam vallen er veel haren uit, voor de behandeling was dit echter nooit zo. Kan het zijn dat een shedding zolang duurt?

In ieder geval, over het resultaat kan ik nog niets zeggen, ik denk dat de haren nu nog in rustfase zijn maar ik hoop op een mooi resultaat!
robertw is offline   Met citaat reageren