Discussie: Bijna mijn beurt
Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2017, 19:42   #1
3lp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Bijna mijn beurt

Hallo,
Als 45-jarige kalende man (en een paar maanden single ) heb ik deze maand besloten om een HT te doen.
Het het zolang uitgehouden omdat ik met die diepe inhammen en dunner wordend haar best wel kon leven.
Echter, nu dus terug single en het haar is nu echt wel dun aan het worden. Om het zelfvertrouwen wat op te krikken op een nieuwe "bos" haar ben ik dan recent op consultatie geweest bij PHC.
Een aangename en zeer eerlijke kerel Bart.

Nu blijkt mijn donorgebied niet echt goed te zijn. Ik kan slechts max. 1500 grafts kwijt .
Had zo gehoopt dat ik alles wat meer kon bedekken maar dat wordt dus enkel van voor. Wou ook niet echt een volle bos...
Met mijn inhammen (Mickey Mouse) kan ik mee leven. Ben dat al 15 jaar gewoon. Ik zou de rest gewoon minder doorkijkbos willen hebben.
Ik weet ook niet wat ik mij bij 1500 grafts moet voorstellen. Ik zie hier praktisch altijd voorbeelden van +2000 grafts en dan denk ik dat 1500 best wel weinig is.

Tweede vraagje is over Minoxidil & Finasteride. Heb dit vergeten vragen aan Bart. Momenteel neem ik niks van medicatie of speciale shampoos.
Er groeit nog haar op mijn bovenkant en kruin maar je ziet al goed de huid. Altijd verschieten als je personeels foto's ziet
En wil alles minstens laten stabiliseren. (Had hier misschien beter vroeger aan begonnen).

De HT zou einde augustus gebeuren (dus voor 1500 grafts).

Mag ik nu al Finasteride nemen? Of moet ik best wachten tot na de HT? (ik ken de bijwerkingen).
Is het wel zinvol Finasteride te nemen op mijn leeftijd (45)?
Idem dito voor Minoxidil. Smeer ik dat nu al in? (heb er besteld).

Side note: Gezien mijn leeftijd en laag donorgebied stel ik mij de vraag bij sommigen van jullie jonge gasten of jullie later op je 40ste geen kaalheid/veel dunner haar gaan hebben op jullie donorgebied. Gezien ik hier soms lees dat er x duizenden grafts nu al zijn weg genomen. Bij mij dunt de achterkant blijkbaar.

Ik hoor het wel. En bedankt voor de reacties alvast. Heb hier al veel info gevonden.
Bewaren
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png hoofd Juni 2017.png‎ (92,2 KB, 108x gelezen)
3lp is offline   Met citaat reageren