Los bericht bekijken
Oud 20 november 2019, 16:15   #3
Jwzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hellow Bekijk bericht
Beste leden,

Hierbij wil ik jullie op de hoogte brengen van mijn experiment met het product van minoxidilmax.

Ik heb het sterkste van het sterkste gebruikt, de Dualgen15 with pg. 1maal per dag voor het slapen. Eerlijk geschied te zeggen dat ik 2 a 3x het 2 dagen achter elkaar vergeten ben.

Helaas heb ik frontaal meer haar verloren dan dat er bij gekomen is. Mijn haarlijn is niet naar achteren gegaan maar frontaal wel dunner geworden. Ik heb wel een aantal haren bijgekregen maar door de shedding is het ook wat dunner geworden. Na mailcontact met minoxidilmax is er besloten dat als er na 45 dagen geen zicht op verbetering is, dat het beter is om te stoppen. Gelukkig is het niet heel ernstig uitgedund.

Ik had hele goede resultaten met nanoxidil en ga dan ook dit product weer gebruiken met de hoop dat het frontaal weer hersteld zoals het was. Ook ga ik gezonder proberen te leven weer wat ook altijd bijdraagt aan beter haargroei.

Graag hoor ik jullie mening over de situatie. Wie weet had ik door moeten gaan, maar ik heb nog geen herstel gezien van de verloren haren.
Ik denk dat je met 15%minoxidil een ‘shock’ aan de haren geeft waardoor shedding ontstaat. Het is namelijk meer dan 5%. En daarnaast gebruik je dualgen 15 zonder finasteride. Wellicht dat de dualgen 15 Plus beter werkt. Ik gebruik dualgen 15 plus 0.5 ml per dag sinds gisteren en zal zien hoe het gaat. Shedding hoort wel te gebeuren zodat de nieuwe haren groeien.
Jwzz is offline   Met citaat reageren