Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2009, 22:45   #43
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jzijp Bekijk bericht
Zoals al eerder hier is aangegeven is het een persoonlijke keuze die voor iedereen op andere gronden wordt gemaakt (hoewel ik het wel apart vind dat je je hoofd kaal wilt scheren wanneer je een ht hebt gedaan )
Hmm, zo eenvoudig ligt het niet denk ik

1) Een van achter opgeschoren kapsel is vrij populair dacht ik zo.
2) Sommige littekens zijn zelfs dusdanig dat je zelfs het haar structureel 'lang' moet blijft houden. Ook maar iets geschoren zit er dan al helemaal niet meer in.
3) Je zal altijd preventief moeten denken. Hoe graag we allemaal ook willen 'klaar' te zijn na de HT. De kans dat je verder kaalt zit er altijd in. Dat kan je oplossen door een 2e/3e misschien 4e HT, maar als je het slecht getroffen hebt, kan je niks meer oplossen. Acceptatie en dan de tondeuse erover zit er dan ook niet meer in. Hoe je het went of keert, je kan een geschoren hoofd niet mooi vinden. Het ziet er altijd nog beter uit dan flink kaal en langer haar.


Hoe ontevreden ik persoonlijk momenteel misschien ook (NOG) mag zijn. Mijn donorgebied is een plaatje hehe. Maar uiteraard daar doe ik 't niet voor. Voor minder dan 3000-3500 grafts zou ik (ook nu nog) nooit aan een FUT beginnen.

Laatst gewijzigd door norwood2; 9 augustus 2009 om 22:48
norwood2 is offline   Met citaat reageren