Los bericht bekijken
Oud 24 november 2014, 12:10   #13
Anne_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 17
Geslacht:
Hallo,

Mijn naam is Anne ik ben 25 jaar en heb alopecia areata sinds een half jaar nu denk ik. Ik heb nu 5 maanden een pruik.
Ik heb nog nooit zo verdrietig en hulpeloos gevoeld als nu. Ik blijf positief staan in het leven en je zal mij niet veel horen zeuren. Maar toch voel ik me soms een zeur. Ik heb het iedereen verteld die dicht bij mij staat. Maar krijg soms het gevoel oo komt ze weer met een verhaal over haar, haar.
Vaak denken ze niet zo zeggen ze. Dit zit waarschijnlijk ook meer bij mij.
Gelukkig is mijn vriend heel lief en steunt me goed.

Wel heb ik al haar groei boven op is het al paar cm misschien. Alleen aan de achterkant en zijkanten is het nog weinig of kaal. De kleur varieert van zwart tot blond/wit.
Ik hoop natuurlijk dat het terug komt. Ik had rossigblondbruin krullend haar en ik mis ze echt. Heb me krullen vaak vervloekt maar ik mis ze.
Maar goed we weten niet wat het gaat doen misschien blijft het zo misschien valt het weer uit. Die onzekerheid is lastig. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. maar toch hoop ik.
Voel me minder mooi minder sexy zonder me haar. Het doet zoveel met je.
Heb heel lang niks willen weten van andere die dit ook hebben. Maargoed misschien dat andere tips hebben over bepaalde dingen dus lijkt het me toch wel slim om hier eens wat rond te gaan lezen.

Vast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.
Anne_ is offline   Met citaat reageren