Los bericht bekijken
Oud 5 december 2020, 14:20   #6
Daams
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2017
Berichten: 23
Geslacht:
Hallo Haired,

Wat leuk om te horen zeg! knap dat je de overstap heb gemaakt. Heb je het idee dat je het wel eerder had willen doen als je nu terug kijkt.

Wat ik me afvroeg is wat jij vind van de dichtheid/densiteit? zie je van een afstand ook nog echt de stoppels/shavedlook bijvoorbeeld of zie je er wel kaal uit. of op een foto.

Bijvoorbeeld bij andy van der meijde vind ik het niet heel goed gelukt? wat is jullie mening daar over?

zou je bereid zijn wat (wellicht geanonimiseerde) fotos te sturen?

Groetjes Daams







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haired Bekijk bericht
Ik heb na ruim 25 jaar (!) mijn haarwerk eraf gegooid (was > 20 jr toen ik mee begon) en heb gekozen vr MHP.

Intussen ca 4 maanden geleden en tot zover reuze BLIJ (!) dat ik dit gedaan heb..
Had gedacht dat het bij mij mscn niet zou zitten omdat ik het hoofd niet naar zou hebben.. maar dat valt reuze mee.. ik heb van alle kanten voordelen, nl

- in letterlijk 1 min uit de douche 100% koppie-onder gedoucht en klaar !
- meestal binnen 5 a 10 min klaar up-en-running.. (voorheen toch minstens 30min).
- Je hebt geen eeuwige irritante jeuk onder het haarwerk netje en of geurtjes v beetje vuile smerige 'rooskoek' wat er in de loop vd dagen onstaat..
- Geen hoofd irritaties meer, omdat je het lekker elke dag kan zalven, olien, hoofd- en nekmassages tot je geen genoeg v hebt, kan ondergaan..
- Hoofdhuid ziet er gezond, stralend en prachtig uit..
- Ik kan nu hardlopen, in wind en weer fietse m de kinderen, duiken en zwemmen.. wat een heerlijk gevoel..
- mijn dagindeling en planning kan ik véél meer.. Ik ben denk ik wel minstens 3 a 4x actiever! En daarmee GEZONDER!
- Ik ben een veel FIJNER mens voor mijn omgeving (na wennen 1e maand en soms wat petjes vrnl ter bescherming pigment).. Nu ga ik flierefluitend met 'stoppels' door het leven..
- En de kosten zijn velen male minder dan haarwerken.. Voor ca 1x JAARPRIJS HAARWERKEN (AANSCHAF EN ONDERHOUD) HEB JE LEVENSLANG DE MHP STOPPEL KOSTEN BETAALD.
Althans als je de juiste lev hebt.. ik heb een in Arnhem.. In ca 3 sessies (1 maand) ben je klaar.. Bovendien heb je geen last meer v dure shampoos, conditioners, leave ins, adhesive cleaners, spuiten etc.. m'n hele badkamerkast is nu netjes opgeruimd en blinkend schoon..

Kortom ik zou het iedereen aanraden die het gedoe v transplantaties en haarwerken al zat zijn..

Trouwens m al die haarwerk- en transplantatie leveranciers heb ik té veel gedoe en ellende gehad.. dan weer dichtheid haar (te dun, te dik, klitten, pasvorm, slechte kwaliteit haar en als je reclameert dan komt van gemopper tot je eruit gooien en daarna extreem lange wachttijden van 3 maanden tot half jaar..
Kortom, elk nadeel hebt zijn voordeel.. Ingeval v MHP is het nadeel geen haren voelen wapperen, maar de voordelen zijn zó bijzonder veel meer.. Maar dit lijkt me voor mensen die het gedoe haarwerken zat zijn, wel by far de beste oplossing.. Bovendien is het permanent, wat wil je nog meer..
Daams is offline   Met citaat reageren